Dijous, 24 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Aquest dissabte es celebrarà el concert per commemorar el 175è aniversari del Cementiri de Vilafranca

L’hora d’inici serà les 10 de la nit, i el lloc la Capella del Cementiri.

El concert anirà a càrrec del Quartet Altimira, una formació creada el 2012, però que ja ha tocat a molts indrets de la geografia catalana.

El programa esta integrat per temes d’autors catalans del segle XIX i XX, com Eduard Toldrà, Juli Garreta i Pep Ventura.  Però la part que lliga els temes del concert amb el cementiri seran les peces de Pau Casals ‘Processó de Sant Fèlix’ i del vilafranquí Francesc de Paula Bové ‘La Festa Major de Vilafranca’. La primera no s’ha interpretat mai a Vilafranca, i la segona en ocasions puntuals. El concert tindrà dues parts, la primera amb ‘Sant Martí del Canigó’ de Pau Casals, i ‘Vistes al mar. Evocacions poètiques’ d’Eduard Toldrà, que contarà amb la Jordina Biosca com a rapsoda.  La segona part serà la que inclourà diversos temes, entre els que hi haurà els inspirats en la Festa Major de Vilafranca.

Les entrades es poden adquirir al preu de 9€ a Òpera Joies, a la plaça de la Constitució, fins el mateix dissabte del concert a les 8 del vespre.

L’endemà, diumenge, es realitzarà a les 9 de la nit una nova visita guiada nocturna al cementiri.  L’entrada te un preu de 4€.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: