Sant Martí Sarroca homenatja Ramon Montserrat i Suriol
Sant Martí Sarroca va homenatjar un dels seus veïns més emblemàtics, Ramon Montserrat i Suriol, en el seu norantè aniversari, per la seva dedicació a les entitats locals.
Ramon Montserrat ha fet teatre durant 50 anys, primer des de la Societat Coral Sarroca Nova i després des de l’Agrupació Teatral i Dansaire Castell Sarroca. A la Coral ha cantat durant 63 anys, d’on en va ser president i actualment n’és soci honorari. També n’és de la Societat de Caçadors, entitat que va ajudar a fundar. Va participar activament en el pessebre vivent dels anys 60 que es va muntar a l’entorn del Conjunt Monumental i va ser el guionista i director dels sopars medieval organitzats al castell entre la dècada dels 70 i 80. Va formar part del cos de portants del Sant Crist. Va ser membre de la junta de la Societat El Centre entre els anys 1967 i 1982. Va formar part de la Comissió de Festes entre el 1980 i el 1984. I va ser pregoner de la Festa Major en dues ocasions, el 1984 i el 2005.
El passat dissabte al local de la Societat El Centre de Sant Martí Sarroca l’esperaven, per sorpresa, representants de les entitats per a les quals ha passat i molt veïns que van voler participar en el reconeixement públic.
L’alcalde, Ramon Carbó, li va regalar una placa commemorativa i la insígnia del poble i el va posar d’exemple a seguir, per haver dinamitzat el poble a través de les entitats i per la seva actitud integradora.