La cantant Marina Rossell, actua diumenge a Gelida, en el marc del festival BarnaSants
Aquest diumenge dia 23 de febrer, dins de la programació del festival BarnaSants, Marina Rossell canta Moustaki, a les 6 de la tarda al Saló d’Espectacles de la Unió del Casal Gelidenc.
Amb l’objectiu de garantir entrada i seient, la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Gelida ofereix un sistema de reserves de localitats no numerades. Les reserves s’hauran de fer a través de l’adreça .
S’ha de donar un nom i el nombre de localitats desitjades. En cas que algú no pugui fer-ho mitjançant el correu electrònic, pot adreçar-se a les oficines municipals, des d’on gestionaran la reserva. Les entrades reservades es recolliran i es pagaran el mateix dia del concert a taquilla. El preu de l’entrada és de 12 euros i l’aforament és limitat. Les entrades també es poden comprar anticipadament a través del web del Festival: www.cantauticket.com, però aquesta venda aplica un cost de gestió en cada entrada.
En aquest espectacle ple de tendresa, la cantant versiona en català l’obra de Georges Moustaki. Una proposta que va rebre el Premi Enderrock a la millor producció discogràfica, a càrrec d’Eduard Iniesta.
El Festival BarnaSants, que se celebra del 23 de gener al 14 d’abril, en aquesta edició proposa més de 100 concerts amb els noms més destacats del panorama català i de la resta de l’estat espanyol, a més de convidats internacionals. Per primera vegada, Gelida és seu del Festival amb dos espectacles. Aquest diumenge, Marina Rossell, i divendres dia 28 de març, Cesk Freixas.