Enoturisme Penedès ha presentat el seu pla d’accions 2014 amb el clar objectiu de créixer com a pol d’atracció turística i potenciar els allotjaments per fer créixer les pernoctacions
L’Auditori de Vinseum a Vilafranca ha acollit la presentació als membres d’Enoturisme Penedès del pla d’accions previstes per aquest any 2014 de cara a incrementar l’arribada de turistes al territori.
El president del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès, Santi Soler ha estat l’encarregat de presentar la sessió i presentar algunes de les que han de ser les línies directrius per aquest 2014. La potenciació de les eines de comercialització per tal de fer arribar la marca Enoturisme Penedès als mercats no només nacionals sinó també internacional és un dels grans objectius per aquest any.
La voluntat és créixer en nombre de visitants i a banda de consolidar-se com a una de les destinacions enoturístiques més importants de l’Estat sent capaços d’allargar les estades dels turistes a la zona, que faran augmentar també el nivell de despesa dels turistes. La directora del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès, Núria Sala, apuntava la necessitat de potenciar les pernoctacions en els allotjaments del Penedès com a un dels objectius per aconseguir de retruc un major consum de les activitats que s’ofereixen des d’Enoturisme Penedès.
En la sessió s’han plantejat també les tendències del mercat francès, un dels grups de turistes que son consumidors d’enoturisme i que tenen força presència a la zona del Penedès.
El president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, Francesc Olivella, ha explicat també que aquest 2014 s’ha de poder completar una altra de les accions importants de cara a donar a conèixer les diferents rutes enoturístiques que hi ha al Penedès. Reforçar la senyalització actual que està obsoleta; i ampliar la informació que s’hi facilita per actualitzar-la i adaptar-la a les noves necessitats.
Unes accions que se sumen a la posada en funcionament de l’oficina Km0 enoturisme Penedès, que també aglutina aquests esforços de potenciar la imatge i la presència com a marca turística d’Enoturisme Penedès.