Diumenge, 24 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La violinista vilafranquina Laura Rafecas participa diumenge en el concert de l’OCP a l’Auditori

Diumenge l’Orquestra de Cambra del Penedès oferirà a les 7 de la tarda un concert a l’Auditori per tal de plantejar els nexes entre Haydn i Mozart.

Hi ho farà amb acompanyament de luxe, ja que tornarà a comptar amb la participació de Lorenzo Coppola com un dels músics de referència dins de la interpretació amb criteris històrics; i un dels talents més destacats del panorama pianístic actual, Lluís Grané.

Però a més, es comptarà amb la presència de la violinista vilafranquina Laura Rafecas, que des de fa quatre anys és a Rotterdam ampliant la seva formació com a violinista i centrant-se en la música com a activitat professional.

Pel que fa al concert d’aquest diumenge, Laura Rafecas comenta que és la seva primera col·laboració amb l’Orquestra de Cambra del Penedès- Per la qualitat dels músics, i les peces que s’interpretaran, avança que serà un concert interessant.

En aquests moments, entre els molts projectes que està duent a terme a Holanda, Rafecas en té un d’especialment engrescador per ella que és “Essències de Catalunya” amb el pianista Roderigo Robles. Un projecte que espera poder portar algun dia a casa nostra.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: