El Cos d’Agents Rurals ha interceptat dos furtius que tenien més de vuitanta trampes il·legals al municipi de Torrelavit
Efectius del Cos d’Agents Rurals de l’Alt Penedès van interceptar dilluns passat dos furtius mentre comprovaven les captures.
Després de rebre una denúncia d’uns guardes de caça de la zona perquè hi havia un gran nombre de llaços sense topall col·locats en un torrent del municipi de Torrelavit, els agents van realitzar diversos serveis de vigilància per la zona. Van comprovar que les trampes il·legals estaven situades en tots els passos de fauna del torrent. Els agents també van trobar porcs senglars atrapats i un d’ells havia estat esquarterat recentment per l’aprofitament de la carn.<br /> Finalment, el Cos d’Agents Rurals va muntar un servei especial en el qual van ser interceptades dues persones mentre comprovaven els llaços. Posteriorment, els agents van retirar un total de 89 llaços i la carn obtinguda il·legalment va ser comissada.