El Col·lectiu de Docents Jubilats del Penedès, Jubis, neix amb la voluntat d’aplegar mestres jubilats amb inquietuds
El col·lectiu ha nascut recentment inspirat per l’Associació Rella, que aplega mestres jubilats de Barcelona i organitza diverses activitats que permeten posar en comú les inquietuds dels seus associats, no només en temes relacionats amb l’educació, sinó també amb la cultura.
El Col·lectiu de Docents Jubilats del Penedès, Jubis, ha organitzat la seva primera trobada convidant mestres del Penedès i el Garraf, a més dels associats a Rella. Uns quaranta docents jubilats han participat aquest dimecres a Vilafranca en aquest primer encontre que començava amb un esmorzar a la Plaça Sant Joan.
La trobada a Vilafranca ha continuat després de l’esmorzar amb una visita a Vinseum i a Bodegues Torres, un dinar i una excursió a Sant Pau.