Dissabte comencen els Tasts de Cambra de l’OCP a Vinseum
Vinseum i el Patronat del Teatre Cal Bolet han signat un conveni de col·laboració per poder oferir aquest nou format musical: Els Tasts de Cambra.
Aquest nou cicle complementa i amplia l’oferta que l’Orquestra de Cambra del Penedès ofereix a l’Auditori, amb uns concerts de format més reduït. L’objectiu és acostar al públic de Vilafranca i de la comarca música de cambra de qualitat i potenciar la vinculació amb la música d’un espai de la rellevància cultural de Vinseum.
Quintet per a clarinet de Mozart serà el primer d’aquests concerts que es podrà escoltar dissabte a les 7 de la tarda. Aquest primer Tast de Cambra està patrocinat per Covides i un cop acabat el concert hi haurà degustació del vi Duc de Foix Xarel·lo 2012 i un petit tast gastronòmic a càrrec del restaurant El Cigró d’or. Les entrades costen 15 euros.