Dimarts, 5 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Prop de 400 llibres venuts a la 1a Jornada d’Intercanvi de Llibres Usats

Coincidint amb la fira VilaSalut, ahir La Cultural va posar a la venda prop de 2.000 llibres usats que un centenar de lectors havien aportat a la I Jornada d’Intercanvi de Llibres Usats promoguda per la llibreria vilafranquina.

Es va vendre un 20% dels prop de 2.000 llibres aportats, prop de 400 volums; uns 250 del format estàndard i uns 140 infantils i de butxaca.

Els responsables de La Cultural fan un balanç positiu d’aquesta primera jornada experimental que va registrar una bona afluència al llarg del dia, sense les aglomeracions de Sant Jordi, com explicava Jordi Romeu.

 

La majoria dels 2.000 llibres eren de narrativa i també hi havia un bon número de llibres infantils.

Trobar un títol o un autor que agradés requeria una bona estona perquè els llibres no estaven classificats i calia remenar i buscar entre l’àmplia oferta.

 

Dels 3 o 5 euros que costava cada llibre, una part de l’import obtingut es destinarà a les entitats participants al VilaSalut i la resta es podrà canviar per llibres nous a La Cultural. Els llibres no venuts es retornaran als seus propietaris.

 

Des de La Cultural es mostren disposats a continuar organitzant la jornada d’intercanvi de llibres usats un cop l’any i estan convençuts que la segona edició serà molt millor, un cop conegut el funcionament.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: