Nova especialitat al PTT de Vilafranca
La setmana passada El PQPI-PTT de Vilafranca va iniciar un nou curs acadèmic amb l’objectiu de formar professionalment 45 joves entre 16 i 21 anys que no tenen el Graduat en Educació Secundària Obligatòria i que, a curt termini, volen treballar, cursar un Cicle Formatiu de Grau Mitjà o obtenir el Graduat.
Els perfils professionals que s’ofereixen són: Auxiliar de vendes, oficina i atenció al Públic, Auxiliar de fabricació mecànica i instal·lacions electrotècniques en edificis i, a partir d’aquest curs escolar l’especialitat d’Auxiliar de vivers i jardins.
Aquest curs, la Diputació de Barcelona també col·labora per fer possible l’ampliació a tres especialitats, donant suport econòmic a l’Ajuntament de Vilafranca.