Divendres, 8 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’Associació de Veïns del Poble Nou ha tornat a col·laborar amb la capta amb un berenar per als voluntaris

La junta de l’Associació de Veïns del Poble Nou ha convertit en una tradició el berenar que ofereix al seu local el primer dia de capta a la tarda.

Ja fa quatre anys que l’associació prepara begudes fresques i un petit piscolabis per a totes les persones que col·laboren amb la capta i que, durant la tarda d’aquest dimarts, han estat recorrent aquest barri vilafranquí per vendre el major nombre de programes possible en benefici de la festa.

La presidenta de l’Associació de Veïns Fina Milà creu que la capta és un moment molt especial de la festa major, que es viu amb il·lusió especialment per part dels més petits, però també recorda que l’associació col·labora amb la festa amb altres accions com les matinades del dia 30.

L’Associació de Veïns del Poble Nou està situada al carrer Tossa de Mar d’aquest barri vilafranquí.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: