Xavi Puebla ha presentat "A puerta fría" a Vilafranca
Aquest divendres, Cine Club Vilafranca projectava la pel·lícula “A Puerta fría”, protagonitzada per Antonio Dechent, María Valverde i Nick Nolte. Es tracta de la tercera pel·lícula del director català Xavi Puebla, qui va ser present a la sessió per parlar d’aquest darrer treball amb els espectadors.
Puebla tracta al seu film sobre la cruesa de les dinàmiques mercantilistes que regnen la nostra societat a través de la història d’un veterà venedor que està a punt de ser despatxat si no aconsegueix una venda important.
En definitiva, el realitzador està interessat en retratar la mercantilització de les persones i així ho ha fet en pel·lícules anteriors com “Bienvenidos a Farewell Gutmann”.
La pel·lícula es projectava en motiu de la commemoració del dia internacional del Comerç Just i comptava amb la presència del regidor de cooperació Raimon Gusi.