Dimarts, 12 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Primers castells de vuit de la temporada a Londres

Els Castellers de Vilafranca han viscut un cap de setmana agredolç amb la satisfacció del viatge a Londres però la malaurada notícia de la mort en accident de trànsit del membre de la colla, Ignasi Trullàs.<br />

<br />Els Castellers de Vilafranca han descarregat a Londres els primers 3 i 4 de 8 de la temporada. Ho han fet a l’actuació del dissabte al Clapham Common Park. A més, també han descarregat el 3 de 7, 5 de 7, 4 de 7 amb agulla i torre de 7, a més d’un vano de 5.

<br />Just abans d’aquesta actuació, els Verds van alçar un 3 de 7 i tres pilars de 4 davant de l’hostal a on han estat allotjats, l’Equity Point London.

<br />Aquest diumenge la colla participava també a la festa de Sant Jordi que organitza la comunitat catalana a la Gran Bretanya, on hi van fer castells de set.<br />Els membres de la colla van quedar però consternats just abans d’agafar l’avió que els havia de dur de retorn a Catalunya desprès d’haver actuat aquest cap de setmana a Londres en assabentar-se que un dels seus membres, l’Ignasi Trullàs, més conegut com l’Ignasi de Terrassa havia mort en un greu accident de trànsit.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: