Dijous, 7 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

David Marfil guanya el concurs de fotografia "On has estat?"

Una fotografia sobre la baixada de cistelles a Madeira guanya la tercera edició del Concurs de Fotografia "On has estat?".

El sadurninenc David Marfil ha guanyat el primer premi del concurs organitzat pel Servei de Joventut del Consell Comarcal de l’Alt Penedès amb l’obra titulada "Baixada de Cistelles de Madeira". Obté així un xec de 150 euros i la difusió de la seva fotografia a través del material gràfic de la següent edició del concurs.<br />La fotografia competia amb unes quaranta imatges més preses per joves de fins a 29 anys durant els seus viatges. La participació ha estat una mica inferior a la de l’any passat però, els organitzadors n’estan satisfets i ara han pensat novetats de cara a la propera edició del concurs. D’entrada, hi haurà una nova categoria, la categoria ESO, adreçada a joves d’entre 12 i 16 anys, i els premis canviaran.

Les imatges que han participat a la tercera edició del concurs estan exposades aquests dies a l’escola municipal d’art Arsenal, que també ha estat part del concurs amb la participació de professors com a membres del jurat i amb un ampli nombre d’alumnes que han presentat les seves fotografies. De fet, els dos finalistes han estat la Mariona Andrés, de Sant Sadurní, i el Daniel Jané, de Vilafranca, tots dos alumnes de l’Escola.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: