La PAH critica el Consell Comarcal de l’Alt Penedès
La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de l’Alt Penedès ha fet una acció de protesta a la façana de la seu del Consell Comarcal criticant la manca de diàleg dels polítics.
<p />
<br /> <br />Aquest dijous, com cada quinze dies, membres de la Plataforma han fet accions de protesta davant diferents seus d’entitats bancàries a Vilafranca. La protesta, però, avui ha tingut també una altra direcció.
Concretament el Consell Comarcal de l’Alt Penedès. La portaveu de la PAH, Gemma Campos, acompanyada per una trentena de membres de l’entitat, ha convocat una roda de premsa a la Plaça Penedès, per explicar la seva postura crítica davant l’actuació del Consell Comarcal. En primer lloc ha volgut deixar clar que és una crítica envers als polítics, no pas als treballadors de serveis socials. Ha apuntat que des de fa un any i mig estan reclamant poder actuar coordinadament per informar a les persones afectades per temes d’habitatge, ja sigui per hipoteques o per lloguer.
Campos ha lamentat que en tot aquest temps no hagi estat possible el treball coordinat i ha dit que la gota que ha fet vessar el got és que des del consell es fa triar als afectats entre el servei d’Ofideute o el de la Plataforma. <br />Lamenten que com en d’altres consells comarcals, a l’Alt Penedès no es pugui donar una informació conjunta i coordinada. Per això avui han decidit fer aquesta acció.
<br /> La trentena de membres de la Plataforma s’han adreçat de la Plaça del Penedès a la seu del Consell Comarcal i han omplert la porta d’entrada i part de la façana amb rètols en els que es fa una crítica directa als polítics d’aquesta administració.