La Fira del Vehicle d’Ocasió ven el 35% dels 300 vehicles exposats
11 concessionaris de vehicles establerts a Vilafranca han omplert amb més de 300 vehicles els 7 mil metres quadrats del recinte firal, durant aquest passat cap de setmana. <br />
En un primer balanç, els concessionaris parlen de més visitants i unes vendes del 35% dels vehicles exposats, igualant o superant lleugerament les de l’edició anterior.
Per primera vegada en la seva trajectòria, la Fira del Vehicle d’Ocasió ha incorporat maquinària agrícola i autocaravanes d’ocasió. Al llarg de dissabte i diumenge, els visitants han trobat turismes, furgonetes, 4X4, tractors i autocaravanes usats, semi nous, d’ocasió o quilòmetre zero.
L’Alcalde, Pere Regull, afirma que la fira vilafranquina és un referent a Catalunya, que ara ha guanyat pes a l’afegir els vehicles agrícoles.
Tots els vehicles exposats han estat revisats per concessionaris oficials i tenen un any de garantia, característica que José Miguel Fernández de Tallers Autolica destacava als nostres micròfons.
A banda de les vendes, també s’han formalitat contactes que es poden traduir en vendes en els propers dies i sobretot, segons els expositors, s’ha creat un clima d’optimisme al sector per anar millorant la fira en properes edicions.
La Fira de Vilafranca és una de les més ben posicionades dins el panorama català perquè reuneix un gran nombre de vehicles exposats dins el mateix recinte, cobert, i en condicions òptimes.