Dijous, 7 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Torna la campanya Després de l’ESO…què? a Vilafranca

Aquesta activitat, impulsada per l’Oficina Tècnica de Joventut de l’Ajuntament vilafranquí, s’adreça als joves que acaben l’ESO amb l’objectiu de donar-los informació i suport sobre què i com continuar estudiant després de finalitzar l’ensenyament secundari obligatori, l’hagin aprovat o no.  <br />

L’activitat consisteix en xerrades concertades amb els centres d’ensenyament secundari adreçades a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, tres xerrades d’informació i orientació educativa en horari de vespre obertes a tothom, una mostra educativa i assessories personalitzades al SIAJ.

Les assessories es realitzaran els dimecres del mes de febrer i estan pensades per aquells estudiants que tenen dubtes o volen ampliar la informació de la qual disposen, com ha explicat la informadora del SIAJ, Núria Mallofré, al magazín matinal de Ràdio Vilafranca.

Les tres xerrades informatives de vespre, pensades per als pares i mares, tindran lloc demà i els dies 29 i 31 de gener, a la Sala dels Trinitaris. Durant el transcurs de les xerrades, també es podrà visitar una petita mostra amb un mapa educatiu del territori i tota l’oferta existent a la comarca, com explica Rubén Calvo, responsable tècnic de Joventut.

Les xerrades concertades amb els centres educatius finalitzen el 31 de gener. Els joves, amb el professorat que els acompanyen, es desplacen a la Sala dels Trinitaris, on es realitza la xerrada. <br />

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: