Divendres, 19 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’Espiga construirà un pati adaptat amb la col·laboració de La Caixa

La Fundació l’Espiga construirà un pati adaptat al centre i la primera fase es finançarà a través d’un conveni amb La Caixa.

L’Obra Social de La Caixa aporta 16.600 euros que serviran per finançar l’inici d’un projecte valorat en 42.000 euros en total per construir un pati adaptat a les instal•lacions de l’Espiga. El pati estarà adaptat a les necessitats dels usuaris del centre. Serà un espai dedicat a l’oci i al lleure, tancat, amb gronxadors de diferents tipus i un terra de cautxú decorat a mode de paisatge. D’aquesta manera, els professionals de l’Espiga podran treballar amb els usuaris conceptes com els colors, el llenguatge o la situació.

L’Obra Social de La Caixa col•labora de fa anys amb la Fundació L’Espiga a través de diversos convenis que han permès, per exemple, comprar pantalles tàctils o arranjar el pati del centre. Des de l’entitat d’estalvi, han volgut felicitar l’Espiga per la seva tasca i assegurar que continuaran col•laborant en el futur.

Per la seva part, el president de l’Associació L’Espiga Joan Ràfols ha agraït la col•laboració de La Caixa en aquest projecte i en els que ja s’han materialitzat en el passat.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: