Dimarts, 17 de juny de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Dani Olivella oferirà un pregó adreçat als joves, centrat en buscar oportunitats fora però sense oblidar Vilafranca

El pregoner de la Festa Major d’enguany, Dani Olivella, ja és a Vilafranca, i ha aprofitat per acostar-se als estudis de Ràdio Vilafranca i Penedès Televisió per tal de comentar-nos les seves sensacions i impressions tot just unes hores abans de pronunciar després dels goigs i la novena de Sant Fèlix el seu pregó.<br />

Olivella ha explicat, sense desvetllar gaire coses, que serà un pregó amb molta il•lusió. Les paraules d’una persona que va marxar de Vilafranca fa 33 anys però que sempre ha mirat de tornar un cop l’any al Penedès, i si pot ser coincidint amb la Festa Major. El pregoner ha avançat que les seves paraules s’adreçaran també als joves, en uns moments complicats, per animar-los a buscar oportunitats allà on n’hi hagin però sense oblidar mai els seus orígens.

 

Dani Olivella ha centrat la seva activitat professional en la restauració, i de fet en aquests moments disposa de dos establiments a Califòrnia i de cara a final d’any n’obrirà un tercer a Texas. Comenta que sempre ha intentat, en la decoració dels seus locals, tenir present la Festa Major.

Aficionat i gran seguidor dels Castellers de Vilafranca, apuntava també que l’hi hauria fet il•lusió acostar-se a Nova York durant la visita dels Verds als Estats Units, però que va coincidir amb el naixement del seu tercer fill i que per tant no va poder-s’hi acostar.<br /> Al voltant de ¾ de 9 del vespre a la plaça Jaume I, Dani Olivella serà l’encarregat d’anunciar amb el seu pregó l’inici de la Festa Major de Vilafranca d’aquest 2012.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: