Diumenge, 7è Ral.li de Cotxes d’Època País del Cava
La Confraria del Cava Sant Sadurní i el Clàssic Motor Club del Bages han organitzat per aquest diumenge la setena edició del Ral·li de Cotxes d’Època País del Cava. <br />
La trobada de vehicles, fabricats abans del 1930, començarà a dos quarts de 9 del matí a les Caves Mont-Marçal de Castellví de la Marca, on es farà l’esmorzar del grup, i a les 10 del matí començarà la ruta de poc més de 40 quilòmetres.
Al llarg de tot el recorregut es visitaran diferents cellers penedesencs, entre els que hi ha Caves Bolet, Oriol Rosell, Joan Sardà, Covides, Emendis, Rovellats i Caves Lavernoya.
A la rambla Sant Francesc de Vilafranca es farà la primera aturada del matí, perquè els vianants votin quin és el vehicle que més els agrada. Des de la capital de l’Alt Penedès, els cotxes enfilaran cap a Sant Sadurní, on es farà una ruta urbana abans de dirigir-se finalment a la seu de la Confraria del Cava, a Torre Ramona, on se servirà un dinar de germanor i es lliuraran els premis i records per als assistents.