Divendres, 25 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Continuen remullant la zona de l’incendi del Parc del Foix, que ha cremat 640 hectàrees

17 dotacions terrestres dels Bombers continuen remullant la zona cremada, des de primera hora d’aquest matí, per evitar que revifi l’incendi declarat dimarts a la tarda i que ha cremat unes 640 hectàrees entre l’Alt Penedès i el Garraf. <br />

Al llarg d’aquesta nit també hi han treballat 8 dotacions dels Bombers que han quedat com a reten i fent tasques de vigilància.

Des d’ahir al matí, l’incendi ja està controlat però donada la seva extensió, els Bombers encara poden trigar a declarar-lo extingit.

El foc ha cremat entre 636 i 640 hectàrees, segons el Departament d’Agricultura.

Ahir ja van poder tornar a casa seva els 300 veïns desallotjats d’una urbanització de Canyelles i a última hora de la tarda es va reobrir al trànsit la carretera del Pantà, la BV-2115, que havia estat tallada des de dimarts per facilitar les tasques d’extinció.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: