Dijous, 28 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Rosa Maria Sardà, Sergi López i la Flyhard passaran per Cal Bolet dins la nova temporada

S’ha presentat la programació d’espectacles professionals del Teatre Municipal Cal Bolet i de l’Auditori Municipal de Vilafranca que va de gener a juny.

Una programació que està pensada per a tot tipus de públics amb la voluntat de combatre la crisi econòmica i arrossegar més espectadors al teatre i a l’auditori, a més de vincular la societat civil a través de la participació directa d’entitats i col·lectius. En total són 28 espectacles: 13 de música, 10 de teatre, 3 de dansa i dos espectacles multidisciplinars. Alguns dels noms destacats que passaran per Vilafranca són el de Rosa Maria Sardà, que trepitjarà per primera vegada l’escenari de Cal Bolet per recitar Sagarra; Sergi López, que tornarà després del gran èxit de "Non solum", amb "30-40 Livingstone"; o la companyia del vilafranquí Jordi Casanovas, que el dijous 12 estrenava "Burundanga" a Barcelona i que portarà a Vilafranca l’obra "Nit de ràdio dos punt zero". Però hi haurà molt més com explica el tècnic del Servei de Cultura Dani Sáez.
 

La música també té un pes capdal, amb la residència del Cor Madrigal, que permetrà veure diversos espectacles de cant coral amb la participació d’entitats de la vila, la presència del jazz amb la Big Mama i el Taller de Músics o el pop dels Amics de les Arts, en un concert coorganitzat amb el Casal.

Destaquen, a més, el ballet David Campos amb l’espectacle Giselle o la proposta de hip hop de la companyia Brodas Bros, adreçada especialment al públic juvenil. Amb aquest espectacle es vol captar el col·lectiu adolescent.

En el transcurs de la presentació de la temporada, els responsables del Servei de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca han destacat que ja hi ha més de 900 Amics de Cal Bolet i l’Auditori, de manera que la proposta de fidelitzar el públic oferint descomptes i facilitats està funcionant millor del que esperaven.

La programació té una periodicitat setmanal i combina diverses fórmules com la funció única, les dobles funcions i tres cicles especialitzats: el cicle Com a casa, amb obres d’actors vilafranquins; el cicle de música moderna, que compta amb la participació de dues sales privades, La Moderna i El Forat del Pany; i el cicle de música antiga, que tindrà lloc per tercer any consecutiu al Claustre de Sant Francesc.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: