La nova campanya de la DO Penedès se centra en Catalunya perquè augura un canvi de consum vital pels vins catalans
S’ha presentat a Barcelona la nova campanya de promoció i publicitat de la Denominació d’Origen Penedès. L’acte ha comptat amb la presència del president del Consell Josep Maria Albet, el director del Consell Francesc Olivella, i dels qui han participat en els spots publicitaris de televisió com l’actriu i sumiller Meritxell Falgueras, l’elaborador Lluís Raventós i el pagès Rossend Font.
Precisament el president del Consell Regulador de la DO Penedès ha destacat durant la seva intervenció que els actors de la campanya són la gent que durant el dia a dia treballa entorn l’elaboració del vi fins al consumidor final. Es tracta, segons Josep Maria Albet, d’una campanya de proximitat que se centra en Catalunya perquè es preveu un canvi d’actitud en els hàbits de consum del mercat català que pot beneficiar especialment els vins del Penedès.
Un 65% del pressupost del Consell Regulador es dedica a la promoció dels productes DO Penedès.