Diumenge, 3 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

40 participants a la trobada anual de la CUP

Aquesta cita lúdica i de treball, celebrada dissabte, va servir per presentar el resultat dels 8 punts de trobada que han fet al llarg d’aquest 2010.

<p />

El regidor Xavi Navarro reconeix que donen el tret de sortida a la carrera electoral de les properes municipals, perquè serveixen de base per a la redacció del programa electoral, però destaca tota la feina prèvia realitzada. 

Els quaranta participants, meitat homes i meitat dones, van fer aportacions al document resultant dels punts de trobada i també van preguntar i resoldre dubtes.  <br />La trobada també va servir per projectar un vídeo que mostra la feina al carrer que fa la CUP i com, cada vegada, tenen més credibilitat.

Quan a les conclusions de la jornada, que han de configurar el futur programa electoral, apunten la necessitat de definir la Vilafranca dels propers anys, establint com arribar-hi i incidint en els drets socials.  Aquestes conclusions es treballaran,a partir d’ara, amb diferents col·lectius.

La trobada anual de la CUP de Vilafranca també va tenir moments distesos com el cafè-esmorzar amb que van arrencar i un vermut final, que van permetre comentar la jugada als assistents.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: