Dijous, 7 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La DO Penedès celebrarà el seu cinquantè aniversari amb una fira de vins i caves itinerant per les capitals penedesenques

Ahir s’inaugurava al Moll de la fusta la 30a Mostra de Vins i Caves de Catalunya que reuneix en total 32 expositors.

És la mostra de vins i caves més gran de Catalunya i per primera vegada compta amb els tres principals productors del país: els cellers Torres, Codorniu i Freixenet. Una de les novetats importants és que la trobada, on es poden degustar vins i caves de totes les denominacions d’origen catalanes, és que la Denominació d’Origen Penedès celebra els seus 50 anys. Xavier Castella, secretari general del Departament d’Agricultura, destacava aquesta efemèride junt amb el trentè aniversari de la fira.

La Mostra de Vins i Caves de Catalunya és un esdeveniment que permet donar a conèixer entre un públic heterogeni els productes més interessants de cellers i caves. Des de la Denominació d’Origen Penedès, el director Josep Ribas ho remarcava.

Ribas també explicava que el cinquantè aniversari de la DO Penedès passarà per les capitals de les comarques penedesenques i del Garraf en forma de mostra. Serà a Igualada, Vilafranca, Vilanova i La Geltrú i El Vendrell i també podria passar per altres ciutats que ho demanin.

Pel que fa a la trentena Mostra de Vins i Caves, estarà oberta al públic fins aquest diumenge de les dotze del migdia fins a les deu de la nit.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: