El ritme de venda de les samarretes de la festa major és inferior al de l’any passat
Pot ser que la crisi econòmica també estigui passant factura a una de les fórmules de recaptació de la festa major com és la venda de samarretes i merxandaising.
Cada dissabte els administradors munten la parada al mercat, davant de l’ajuntament i aquest cap de setmana els hem anat a visitar per comprovar com va el ritme de venda.<br />Els administradors estan satisfets malgrat que les vendes són inferiors a les de l’any passat. Recordem que les samarretes d’enguany han estat dissenyades per l’estudi gràfic Ladyssenyadora, que s’encarrega de tot el que fa referència a la imatge gràfica d’enguany. No hi ha un sol model sinó que n’hi ha cinc, dues per a adults, cadascuna amb la versió de màniga curta o bé de tirants, dues per a nens i una per a nadons. Malgrat la varietat la Roser Blanch ens apunta que no n’han fet una quantitat massa gran , per no picar-se els dits i recorda també que han tingut en compte la crisi. També per incentivar les vendes afegeixen una promoció amb l’obsequi de xapes. Les samarretes d’adults són temàtiques. Una dedicada a la diada de Sant Fèlix i és una samarreta de color clar per ser portada de dia. La segona samarreta d’adults porta per lema "lluïdes processons", i incorpora elements del seguici. D’altra banda, les samarretes per a infants simbolitzen la Festa Major petita, i estan fetes a partir de dibuixos de nens i nenes vilafranquins que han donat la seva visió particular dels balls.