Dilluns, 18 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Un pregó d’Albert Zafra serveix per obrir els actes oficials de la festa del barri de l’Espirall

Els actes de la festa del barri vilafranquí de l’Espirall viuran els seus actes centrals i més destacats de cara al cap de setmana, però dijous al vespre tenia lloc un dels actes més emotius amb el pregó que va oferir el veí del barri Albert Zafra.

Abans de començar es mostrava il·lusionat per aquest repte. Zafra reconeixia també que era complicat explicar alguna cosa que la majoria de veïns. Diu que va buscar mostrar amb imatges antigues com era el barri, i confrontar-les amb imatges actuals. Al mateix temps que explicar les seves sensacions.

Recordava els seus anys de petit al barri, i les seves sensacions actuals, al mateix temps que explicar també el que li agradaria millorar del barri.<br />Tot just abans del pregó, l’alcalde de Vilafranca Pere Regull, acompanyat dels membres de l’Associació de Veïns de l’Espirall, va fer la inauguració oficial de la caseta.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: