Divendres, 22 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Una marca turística exclusiva per al Penedès

El president de l’Acadèmia Tastavins creu que la marca turística que englobi les nostres comarques ha de ser Penedès.

Joan Tarrada, el president de l’Acadèmia Tastavins del Penedès, considera que ni la marca Costa Barcelona ni l’eslògan Mar, modernisme, Penedès són el que el territori necessita per donar-se a conèixer i per a créixer com a destí enoturístic de qualitat. Des del punt de vista de Tarrada, el Penedès només serà quan sigui gran. Per tant, cal treballar ja des d’ara per a aconseguir una marca turística que respongui a la realitat del territori i que acabi consolidant la zona de les comarques penedesenques com el destí enoturístic per excel·lència de l’oest de la Mediterrània.
Tarrada afirma que hi ha una falta de voluntat o de seguretat d’anar tots a una en pro d’aquesta idea del Penedès i que sembla que ni els mateixos agents del territori no es creuen les potencialitats d’aquest. Ho comparava amb una comunitat de veïns.

Segons Tarrada, caldria fer que de les 300.000 persones que surten de Barcelona pràcticament cada cap de setmana i passen pel Penedès per anar cap al Sud, un percentatge parés aquí per conèixer la zona, la oferta gastronòmica i turística i els vins i caves de la DO.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: