L’Escola Municipal de Música inicia l’any amb dos concerts
El primer es feia dissabte la tarda, dins el marc de les Festes de Sant Raimon a l’Auditori Municipal.
En aquest primer concert, l’escola va oferir al públic assistent un espectacle musical d’una hora de durada, amb la intervenció de diverses formacions instrumentals: de música clàssica, com l’Orquestra de corda, formacions de música tradicional, com el Grup de flabiols, formacions de música moderna com el Grup de saxòfons, a més de l’Orquestra de guitarres o el Grup de flautes de bec. <br />
L’altre concert tindrà lloc a l’Auditori Montserrat Junyent de la mateixa escola de música demà a 2/4 de 8 del vespre. En aquest concert l’escola presentarà un seguit d’intervencions dels seus alumnes amb força varietat instrumental, seguint la seva línia pedagògica, portant així a terme l’acte últim del fet musical, l’expressió artística, i que els seus alumnes tinguin l’oportunitat de mostrar també el seu treball davant del públic.
La música dins de les festes de Sant Raimon també va tenir una cita diumenge a l’auditori. La coral del Centre Excursionista del Penedès, la coral de La Girada i la Coral del Coro van protagonitzar un concert de cant coral amb alguns dels temes més tradicionals dels seus respectius repertoris.