Dimarts, 17 de juny de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Capitals europees els dies previs, llargues distàncies per Nadal i els Pirineus i la neu de cara a Reis, principals demandes de viatges per aquestes dates

Tot i l’actual moment econòmic, aquestes dates de Nadal i Cap d’Any es continuen aprofitant per viatjar. Des de les agències de viatges tenen també catalogats els viatges depenent de les dates.

Són diferents per exemple les destinacions dels dies previs a les dates de Nadal; els que coincideixen amb les dates festives de Nadal, i els que es fan ja coincidint amb cap d’any o Reis. Pere Albornà, de Viatges Ecuador comentava que si en els dies previs les capitals europees son destinacions habituals, de cara a les festes de Nadal les destinacions ja son de més llarga distància.
Tot i reconèixer que la crisi els ha afectat menys del que es pensaven en aquestes dates, si és cert que la retallada en les despeses s’han retallat sobre tot pel que fa a les destinacions de curta i mitjana durada. En la llarga distància, Albornà comenta que la davallada ha estat pràcticament nul·la.

Tot i això, també hi ha algunes destinacions que han quedat saturades sobretot a causa de restriccions i reduccions de vols de les pròpies companyies.

Malgrat tot, Pere Albornà de Viatges Ecuador insisteix en què el nivell de viatges d’aquest any per aquestes dates festives està sent similar al d’altres anys.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: