Diumenge, 10 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El jazz de la mà de Frederic Sesé

El professor Frederic Sesé fa un petit repàs a les èpoques, estils i artistes primordials del Jazz a les aules d’extensió universitària per a la gent gran.

El jazz va centrar la darrera conferència de les Aules d’extensió Universitària per a la gent gran de Vilafranca. El professor Frederic Sesé Salartés és músic titulat pel Conservatori Superior Municipal de Música de Barcelona, llicenciat en història de l’art, pedagog, crític i productor musical. Ell va ser l’encarregat de fer una petita història del jazz en el marc de les aules. Sesé té moltes conferència d’aquest tipus preparades per repassar estils molt diferents.

Frederic Sesé va començar només amb la paraula i les seves conferències han anat avançant tecnològicament per a completar la informació.<br />La propera conferència serà el 5 de novembre amb el professor Gerard Roma i porta per títol "Petites converses amb Pere Casaldàliga".

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: