Dilluns, 4 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El PSC farà visites als barris de Vilafranca per tal de parlar amb els veïns sobre els projectes de futur

Els membres del grup municipal del PSC a l’Ajuntament de Vilafranca han fet aquesta setmana una valoració dels cinc mesos del nou govern municipal, al mateix temps que presentaven algunes de les propostes de futur més immediat que tenen previst engegar per mirar de desbloquejar alguns dels projectes que ells consideren importants per la vila i que en aquests moments no s’estan desenvolupant.

<br />Francisco Romero, acompanyat de la resta de regidors del PSC a l’Ajuntament de Vilafranca, ha explicat que consideren que després de la moció de censura la situació política a l’Ajuntament no ha millorat, i que la situació de paràlisi que ja va provocar l’anunci i el plantejament de la moció abans, es continua mantenint ara.<br />Des del PSC es plantejava que hi ha projectes importants que ara estant aturats. Parlava Romero de la residència per a gent gran a l’antic INCAVI, promoure pisos de lloguer o compra per a gent jove, desencallar el projecte de cinemes i centre d’oci i comercial a la Girada, desenvolupar el projecte d’urbanització al voltant de les vies i sobre la cobertura, i treballar en el projecte de rehabilitació del centre i el carrer Sant Pere com a principals qüestions a treballar.<br />La intenció del PSC és fer-ho a través del treball amb els veïns, visitant tots els barris de Vilafranca i aplicant si cal modificacions als projectes plantejats per el mateix PSC recollint les aportacions dels ciutadans.<br />Aquest proper mes d’octubre estaran quinze dies treballant al barri de l’Espirall i després quinze més al Poble Nou, amb reunions a les associacions de veïns, comunitats de propietaris, comerciants i tot el teixit associatiu. Unes reunions que s’aniran fent també a la resta de barris de la vila.<br />Des del PSC expliquen que davant l’actual situació de paràlisi política, tenen la voluntat de prendre la iniciativa i mirar de tornar a portar aquestes qüestions que l’actual equip de govern te oblidades al debat polític. Romero parlava de la necessitat que la ciutadania torni a confiar en els polítics, i que vegin que les seves aportacions s’escolten i es fan viables.
Des del PSC reconeixien que en els darrers anys havien anat perdent suport per part de la ciutadania i l’electorat; i que eren conscients que sovint s’havia desdibuixat el seu missatge i certes propostes no havien estat prou explicades a la ciutadania. Es refermen però en que ells tenen un model de ciutat que continuen defensant, i que aposta per una vila equilibrada, progressista i que integri tota la societat; davant del que ells qualifiquen d’una nul·la proposta política de CiU en aquest sentit.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: