Diumenge, 24 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La gent gran de Vilafranca demana més activitats esportives a la vila

Totes les persones que van assistir al procés de participació ciutadana sobre els hàbits esportius de la gent gran l’any passat estaven convocades la setmana passada a l’Escorxador, per explicar-los les aportacions sorgides dels tallers de participació.

<p />

 El resultat del procés de participació ha estat clar: la gent gran demana més activitats esportives dedicades a les seves necessitats. Per exemple caminades o gimnàstica de manteniment. També reclamaven l’ampliació del complex aquàtic, que ja està en marxa. Però, en definitiva, creuen que s’ha d’ampliar l’oferta d’activitats més que no pas la dels equipaments.

L’Ajuntament ha explicat cadascuna de les propostes de millora de l’oferta esportiva per a la gent gran que van fer tan professionals com ciutadans. I donat que les principals demandes són assumibles, es tiraran endavant el més aviat possible. El procés de participació es va iniciar el mes de juliol amb l’objectiu de consensuar quins aspectes relacionats amb els hàbits esportius de la gent gran en el municipi calia prioritzar.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: