Dilluns, 18 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Contorni Caoland organitza un congrés per tal d’orientar els seus canals de distribució en l’actual situació de crisi

L’empresa penedesenca Contorni Caoland, juntament amb la Fundació Livania, han organitzat avui a Vilafranca un fòrum empresarial estratègic per els seus distribuïdors.

Un centenar d’empreses d’arreu de l’estat espanyol, totes elles formant part dels canals de distribució de Contorni Caoland, han participat en aquest fòrum en que s’ha insistit en comentar com s’ha de treballar en aquesta època de crisi econòmica. El Director General i Marketing de Contorni Caoland, David Boada, comentava que en aquests moments costa molt cobrar, i també vendre. Una situació que comporta que molts comptes de resultats de les empreses estiguin en negatiu. Al llarg de la sessió, el que es volia era oferir orientació davant d’aquesta situació, i principalment centrada en els seus canals de distribució.
Boada remarcava que en poc temps la situació ha canviat molt, i ha creat una certa desorientació entre els empresaris.

En el decurs del Fòrum s’ha insistit en recordar que la comunicació, donar a conèixer el que fa l’empresa, quins son els seus valors i posicionar-se com a referència en una condició de lideratge, son eines importants de cara a tenir un avantatge competitiu davant la resta, i assolir un nivell de sortida més favorable a mida que se superi la crisi. S’apuntava doncs que cal aprofitar les noves tecnologies i els nous canals de comunicació amb els clients, així com ser capaços de diversificar la producció de cara a ser més competitius. Intuir com canvia el mercat i canviar amb ell, alhora que conèixer el client i donar-li el que demanda per continuar sent competitius en temps de crisi com els actuals, son punts importants que s’han destacat també en aquest fòrum.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: