Diumenge, 24 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Aldarulls al final de la Rua de Vilafranca

Ahir, quan va acabar el lliurament dels premis de la Rua de Vilafranca, els actes de Carnaval continuaven al teatre Cal Bolet amb la festa de Rebenta, però just iniciada, a quarts de dues de la matinada, uns aldarulls van obligar a suspendre-la.

Pel que ha pogut saber la nostra emissora, a l’interior del teatre ja hi havia molta gent i mentre altres pretenien entrar es va produir un enfrontament entre dos grups de joves. <br />Al mateix temps i davant el perill que implicava que es superés l’aforament autoritzat, la Policia Local va recomanar tancar les portes del teatre i fer sortir als assistents lentament per les portes d’emergència.<br />Això va comportar tensió i més aldarulls, però segons la Policia Local de Vilafranca l’incident es va saldar sense ferits ni detinguts.

D’altra banda, més tard al pub musical Go, al Camp dels Rolls, també hi va haver aldarulls.<br />A quarts de 3 de la matinada, quan el Go ja havia tancat, un centenar de joves es va quedar a l’exterior. Un d’ells va agafar una de les estaques que sostenen els arbres a la via pública i va fer alguns intents de tirar la porta a terra; quan aquest se’n va cansar un altre va agafar l’estaca i la va llençar contra el vidre de l’establiment.

Aquest matí, encara es podien veure els pals abandonats, a la pista de bàsquet de la plaça de Vilanova.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: