La Grossa de Nadal no ha beneficiat l’Alt Penedès, però un cinquè ha tocat a Cubelles
Catalunya ha estat afortunada amb el primer premi de la Rifa de Nadal, el 32365, que s’ha venut en una administració de la Rambla de Barcelona, 128 sèries, i de Sant Quirze del Vallés, 60 sèries.
També ha caigut un dels cinquens premis a Barcelona i el que ha tocat més a prop ha estat un cinquè que ha estat parcialment venut a Cubelles, i com qui no es conforma és perquè no vol, el número que tenien els treballadors de la paperera Guarro Casas de Gelida, els coincideixen els 3 últims números amb el tercer premi.<br />I és que en definitiva hi ha 15 premis grans i el que s’anomena la “pedrea” o menudalla en català i molts confien en pessigar-ne alguna cosa.<br />Tot i que segons les estadístiques, els catalans hem jugat a la Grossa uns 3 euros menys que l’any passat, a l’administració de loteria número 3 de Vilafranca han venut un 2% més, com ens ha comentat la Maria Antònia Gallego que està satisfeta de com ha anat.
Des del carrer Indústria, Gallego destaca que seguint una curiosa tradició el número 5 ha tornat a estar present en els premis d’avui.
Madrid s’emporta íntegrament el segon premi, el 78400, i Sòria, el tercer, el 80076. Bilbao i Madrid es queden els quarts. I respecte l’Alt Penedès, a banda de la menudalla, toca conformar-se amb tenir salut i si més no, tornar-ho a intentar per la Rifa del Nen.