El Consell Comarcal dóna a conèixer amb unes xerrades el Servei Comarcal d’Atenció al Consumidor
A través de dues xerrades que es van fer ahir, una al matí dedicada a la gent gran i una segona a la tarda per el públic en general, el Consell Comarcal volia donar a conèixer els serveis que presta en relació a l’atenció al consumidor.
La responsable del Servei d’Atenció al Consumidor del Consell Comarcal, Carme Garrido, remarcava la voluntat de potenciar i donar a conèixer el servei. En la xerrada primer s’ha explicat quins són els drets i els deures bàsics dels consumidors. Després s’ha centrat en el tema de les garanties dels béns i serveis: com reclamar la garantia d’un aparell que no funciona correctament, el període de devolució dels productes defectuosos, la diferència entre fulls de reclamació i fulls de suggeriment, les reclamacions via Internet, etc. Finalment, s’ha explicat com afecten als consumidors els canvis derivats de la liberalització de les empreses que distribueixen i comercialitzen el gas i l’electricitat i s’han comentat les consultes més habituals dels clients: què fer davant les campanyes agressives de màrqueting telefònic, com canviar de companyia o com modificar les condicions del contracte, entre d’altres.