El Consorci de Promoció Turística presenta nou material gràfic i web per promocionar l’enoturisme
Aquests són dos dels objectius proposats en el Pla Estratègic del Vi i del Cava, impulsat per la Cambra de Comerç, que han suposat una inversió de 26 mil euros en el cas del web i de 28 mil euros del material publicitari.
L’aplicació del Pla continua, en aquests moments, amb la redacció del Pla de Màrqueting de les Rutes del Vi i del cava, operatiu durant un any.<br />El president del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès, Lluís Valls, afirma estar satisfet del treball fet en enoturisme i del protagonisme del Consorci en la dinamització de la comarca.
Les rutes del vi i del cava han evolucionat a 9 rutes temàtiques i també recullen els recursos i la oferta gastronòmica i d’allotjament. Actualment, 142 empreses formen part del Club Enoturisme.<br />El material gràfic, presentat ahir al Consell Comarcal, consta d’ un mapa de l’enoturisme al Penedès, del qual s’han editat 40 mil exemplars; una guia que recull les 9 rutes tematitzades dirigides a públics diferenciats i un directori d’establiments d’enoturisme i un fulletó per a cada ruta.<br />Aquí la oferta es diversifica a la ruta del Modernisme entre vinyes, la Meeting Point, per a estades de negocis, o la de l’enoturisme accessible, com destaca Lluís Valls.
Quant al nou web, <a href="http://www.enoturismepenedes.cat">www.enoturismepenedes.cat</a>, entrarà en funcionament la setmana vinent en 3 idiomes, català, castellà i anglès.<br />La pàgina mostra tot el que hi ha editat en suport paper i un buscador.