Dijous, 18 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Una jove de Sant Sadurní ocupa un pis buit d’Adigsa a l’avinguda Francesc Macià

Fa uns dies que una jove de Sant Sadurní, mare soltera amb dos fills i embarassada, està vivint en un dels pisos que Adigsa te al carrer Francesc Macià, de la capital del cava. Concretament és un dels 4 pisos buits que hi ha en el bloc que va construir Adigsa en aquest indret, i que segons sembla encara no han estat adjudicats.

La jove, que ha comentat a la nostra emissora que ha parlat amb els Serveis Socials de l’Ajuntament de Sant Sadurní sense poder arribar a una solució, ha explicat també que ella va sol·licitar un d’aquests pisos però que no va poder-hi accedir per una diferència de 100€. Ella mateixa apuntava també que el problema no es fer-se càrrec de les despeses de lloguer i manteniment del pis, ja que te feina i pot assumir-los.

 

De moment ha rebut ja un avís per part d’Adigsa perquè abandoni el pis, ja que no te dret a ocupar-lo. Aquesta jove però denuncia que havent-hi quatre pisos buit en aquest bloc, hi hagi gent a Sant Sadurní que ha de dormir al carrer.

 

Manifesta que viu amb una certa por, ja que des d’Adigsa l’han avisat que en qualsevol moment poden venir amb una ordre per fer-la fora d’aquest pis, i que a les hores es veuria al carrer amb els seus dos fills, i com dèiem embarassada d’un tercer.

Efemèrides

18 de setembre
No hi ha efemèrides

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: