Dimecres, 17 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Dissabte s’inaugura la remodelació de les avingudes del Penedès i del Centre a la Ràpita

Coincidint amb la Festa Major d‘hivern de la Ràpita, l’Ajuntament de santa Margarida i els Monjos inaugurarà aquest dissabte la remodelació de les avingudes del Penedès i del Centre que han estat en obres durant tota aquest any passat.

Els treballs es van anar fent per fases de manera que abans del mes d’agost, coincidint amb la Festa Major d’estiu va quedar enllestida l’avinguda del Centre, davant del CCRR. Posteriorment els treballs es van centrar a l’avinguda del Penedès, que el mes de desembre ja va quedar totalment acabada amb la instal·lació dels darrers elements de mobiliari urbà i l’arbrat.

El tram d’actuació que s’ha fet a la Ràpita és d’uns 150 metres, compresos entre el carrer de la Mare de Déu i el de la Tallada, just a la part central del nucli urbà de la Ràpita.

La mateixa inauguració servirà també per obrir de forma oficial el carrer Montanyans, un important eix de comunicació per la Ràpita que circula de forma paral·lela a l’avinguda del Penedès, pel cantó de muntanya, i que s’ha convertit en un important eix de comunicació del poble.

La festa d’inauguració començarà a les 11 del matí amb una matinal infantil que inclourà inflables per la canalla. A partir de les 12, el grup d’animació infantil Viri Vorom oferirà un espectacle d’animació i música i a dos quarts de dues es procedirà a l’acte oficial d’inauguració amb els parlaments i la presència d’autoritats locals i convidades. En acabar se servirà un vermut popular.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: