Raventós diu que els abocaments d’obres de l’àrea metropolitana mostren el menysteniment del PSC
El diputat de CiU de l’Alt Penedès, Joan Raventós, considera que les darreres informacions sobre l’abocament a l’Alt Penedès de runes procedents de les obres de l’AVE i de l’aeroport del Prat, infrastructures que en aquests moments s’estan portant a terme a l’àrea metropolitana, són una mostra més del menysteniment de la nostra comarca per part del PSC-PSOE que, segons el comunicat, ens té com els germans pobres, per no dir bastards, de la nineta del seus ulls: Barcelona i el Baix Llobregat.
El diputat de CiU, que ja ha presentat una proposta de resolució al Parlament de Catalunya en relació a aquest afer dels abocaments, considera que la creació de l’àmbit de planificació territorial del Penedès, aprovat el passat dia 5 de desembre pel Parlament de Catalunya ha de servir per a poder fer front a aquestes pràctiques abusives.
Raventós conclou que ara, el Penedès té un instrument legal que li ha de permetre parlar de tu a tu amb una àrea metropolitana que el PSC-PSOE vol hegemònica i que l’ha de situar al seu mateix nivell. I afegeix, literalment que els penedesencs ja no serem uns ciutadans de segona, sinó que tornarem a estar a primera, d’on mai havíem d’haver sortit, però que interessos partidistes ens hi han situat.