Dissabte, 20 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Federació ECOM i Fundació Prop Penedès signen un conveni de col·laboració

L’acte oficial de signatura del conveni s’ha fet a la seu de la Fundació Pro Penedès, i de fer servia per formalitzar la continuïtat d’una tasca que ja s’està desenvolupant des de l’any 1996.

Com comentava la gerent de la Federació ECOM, Anna Collado, una tasca centrada en l’assessorament a empreses i particular per promoure la inserció laboral de persones amb discapacitat.

 

Collado remarcava que precisament la possibilitat de trobar feina els permet fer una vida més autònoma.

Per la seva banda, des de la Fundació Pro Penedès, Gemma Sivill remarcava que és una feina conjunta que fan ambdues entitats de l’any 1996 i que se centra en explicar i fer complir la llei per la inserció laboral.

 

La signatura ha estat ratificada d’una banda per el president de la Fundació Pro Penedès, Marcel Esteve, i la gerent de la Federació d’Associacions de Persones amb Discapacitat Física, ECOM, Anna Collado.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: