Divendres, 22 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Més d’un centenar d’alumnes participen al 12è festival de la secció de dansa Assumpta Trens

Amb el suggerent títol de “Blanc, negre…”, Neus Fransi ha creat unes coreografies inspirades en la música, un món màgic on els contraris esdevenen complementaris. Aquest és el fil argumental de l’ espectacle que arrenca amb els contrastos de les notes blanques i negres per introduir pinzellades de color que “in crescendo” acabaran unint-se per crear com explica Neus Fransi.

Donant vida a les notes, dalt de l’ escenari hi haurà unes 120 ballarines de la secció de dansa Assumpta Trens del Casal de Vilafranca, complementades per una trentena de persones darrera les bambolines.

L’ espectacle, que un any més marca el punt culminant del curs 2005/2006, comptarà amb música en directe, bàsicament percussió i una guitarra espanyola.

“Blanc, negre. . .” comença amb les alumnes més petites, nenes de 4 anys, i permetrà anar veient la resta de ballarines cronològicament.

Un dels trets característics del muntatge és la gran varietat de disciplines que enguany mostrarà. Neus Fransi

 

L’ espectacle de final de curs de la secció de dansa del Casal tindrà lloc avui, a dos quarts de 10 de la nit, amb una durada de 90 minuts ininterromputs.

Aquest any, el cartell que anuncia el 12è festival de dansa ha estat dissenyat per dues alumnes de l’ escola, la Sara Nadal i la Janina Bové de 9 anys.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: