El candidat a la presidència dels Tastavins, Julià Font, considera una prioritat que els vins catala
El vilafranquí Julià Font és l’altre candidat a la presidèndia de l’entitat i s’ha mostrat convençut de ser el millor representant del sector per tal d’accedir a la presidència.
Julià Font té 55 anys, i assegura que el vi i el seu entorn l’han acompanyat des de que va néixer. Des dels 20 anys que està vinculat a l’empresa familiar Vins Font.
El seu principal objectiu és lluitar per la promoció dels vins del Penedès.Julià Font apunta que en l’actualitat el 55% del vi d’hosteleria que es ven a Catalunya és de la Rioja, mentre que els vins catalans representen només el 18%. Aquest problema s’accentua especialment a la ciutat de Barcelona i l’objectiu de la seva candidatura és aconseguir que l’Acadèmia faci una campanya de promoció a fons del consum dels vins del Penedès a la ciutat de Barcelona.