L’equip segueix en última posició de la Lliga Elit, a 3 punts de la permanència. Per davant, només 6 jornades de competició.
Totes les notícies
Totes les notícies
L’equip segueix en última posició de la Lliga Elit, a 3 punts de la permanència. Per davant, només 6 jornades de competició.
Tot i les nombroses baixes per lesió, l’equip no perd l’esperança d’assegurar la permanència a la Lliga Elit. Cuers, a dos punts de la salvació, cada partit compta.
La cita es va disputar a les instal·lacions del CN Sabadell de l’11 al 15 de març.
Al mateix campionat, també en categoria sènior, Laia Marull i Roger Saumell van pujar al segon esglaó del podi. També segon lloc pels cadets Denia Garcia i Carlos Folgoso.
Els sabadellencs empataven el gol inicial de Nil Castell, i els vilafranquins reclamaven penal sobre Èric Hill als instants finals. Acedo, per acumulació de grogues, es perdrà el proper partit.
El rival dels blaugranes serà el Calafell, que eliminava el Reus Deportiu al primer partit de quarts. Avui, segona jornada de quarts de final, amb l’Igualada – Voltregà, i el Liceo – Alcoi.
Or per a Aaron Aparicio en -60kg, plata de Pablo Pitton, i bronze de Jordi Martínez. Cinquè lloc per a Pau Martín.
Més de 700 gimnastes es van donar cita al Pavelló Nou de Vilafranca.
La propera gran cita pel club serà el Campionat de Catalunya.
Els sadurninencs seran amfitrions 25 anys després, i obriran la competició retrobant-se amb el Barça (dijous, 20:45h).