Els vilafranquins, a tres punts del playoff d’ascens, volen passar pàgina de la dura golejada encaixada la setmana passada a la pista del Congrès.
Totes les notícies
Totes les notícies
Els vilafranquins, a tres punts del playoff d’ascens, volen passar pàgina de la dura golejada encaixada la setmana passada a la pista del Congrès.
El partit es disputarà diumenge, a les 18:30h, i es podrà seguir en directe per Ràdio Vilafranca.
La vilafranquina va competir aquest dimarts, assolint la seva presència entre les 50 millors gimnastes cadets de tot l’Estat. El cap de setmana serà torn per a Raul Mula.
Dur revès pels vilafranquins, que hauran de refer-se d’aquesta àmplia golejada, abans del derbi contra el Vendrell, d’aquest dissabte.
Important triomf de l’equip, que es situa a dos punts d’una permanència que marca el Rubí, rival d’aquest proper diumenge.
Durant l’acte es va repassar la història de l’esport escolar a la comarca i es va reconeixer la tasca dels impulsors del JESPE i dels diferents presidents del Consell Esportiu de l’Alt Penedès.
Durant l’assemblea es va presentar el projecte esportiu i institucional, a més de portar a votació el pressupost 2025/26.
El mític jugador, que ha vestit la samarreta del Vilafranca 242 en partit oficial, torna als terrenys de joc per a intentar signar la permanència a Lliga Elit.
El filial vilafranquí, que guanyava a la mitja part per quatre gols de diferència, acabava confirmant el triomf per 5-2.
L’equip és quart classificat del grup 3 de Primera Catalana, a només un punt del tercer, un Viladecans que serà el proper rival dels atlètics (12 abril).