Aquest dissabte, a les 18:30h, les vilafranquines visiten el Mataró en el primer partit de les semifinals del playoff d’ascens a l’OKLliga.
Totes les notícies
Totes les notícies
Aquest dissabte, a les 18:30h, les vilafranquines visiten el Mataró en el primer partit de les semifinals del playoff d’ascens a l’OKLliga.
L’equip celebrava l’ascens a la màxima categoria catalana després de superar el Vall d’Hebron al Pavelló Nou. Ara opten al títol de campiones de Segona.
L’equip dirigit per Jan Blanco assegura matemàticament el salt de categoria després d’una temporada brillant.
Els riudebitllencs, que van caure en una final vibrant contra el Barça, representaran Catalunya al Campionat d’Espanya infantil, juntament amb el Voltregà.
El Puigdàlber perdia l’opció de l’ascens directe en caure per 1-4 contra la Martinenca, en una última jornada en què arirbava empatat a punts amb el líder Vilanova Atlètic, nou equip de Tercera
Club i jugador han arribat a un acord per separar els seus camins al final de curs.
Adrián Marin, en M6 -90 kg, i Pedro Garcia, en M8 -66kg, pujaven al tercer esgraó del podi, aconseguint la medalla de bronze.
A l’espera de la resolució de l’expedient d’alineació indeguda al grup nord de la OKLliga Plata, el Patí Vilafranca haurà d’esperar una setmana més per a iniciar la disputa de la promoció d’ascens.
Les anades de les semifinals del playoff Martinenca-Puigdàlber i Sant Cugat-Monjos es disputaran aquest dissabte a les 18h.
Tots dos equips arriben al final de temporada amb la possibilitat de lluitar per un lloc a la màxima categoria de l’hoquei patins estatal. Una situació històrica i a l’abast de pocs clubs.