La Rambla
Programa diari amb convidats que tracten diferents àmbits de l’actualitat. La Rambla s’emet a les 8:30h en directe per Ràdio Vilafranca i Penedès TV.
A Penedès TV hi ha reemissions a les 13:30h i a les 17:30h, amb reposició cada 4 hores. A Ràdio Vilafranca, les tertúlies es poden tornar a escoltar a les 14:30 (dilluns, dijous i divendres), a les 20:30 (dimarts i dimecres) i a les 23:30h (dilluns).
Dilluns
Tertúlia de futbol moderada per Joan Beumala, amb Josep M. Feliu, Fèlix Morató, Òscar Massana, Núria Rovira, Jaume Rafecas, Èric Guijarro, Ramon Puig i Vicenç Uberni.
Dimarts
Tertúlia d’actualitat moderada per Tito Boada, amb Joan Tarrada, Jordi Cuyàs, Francesc Murgadas i Josep Arasa.
Dimecres
Tertúlia d’actualitat moderada per Joan Beumala, amb Judit Benages, Eva López, Max Margalef, Isidre Also, Joan Cuscó i Maria Batet.
Dijous
Tertúlia d’actualitat moderada per Josep M. Soler, amb Jaume Girona, Cati Morell, Maria Rovira, Elvira Mestres, Joan Solé Bordes i Ramon Nadal.
Divendres
Tertúlia de política municipal moderada per Josep M. Soler, amb representants dels grups municipals amb representació a l’Ajuntament de Vilafranca.