Els Xicots de Vilafranca celebren aquest dissabte l’onzena edició de la Pluja d’Enxanetes
Amb aquesta iniciativa, els Xicots volen apropar el món casteller als infants, oferint-los l’oportunitat de descobrir-lo des de dins, d’una manera divertida, segura i adaptada a totes les edats
Els Xicots de Vilafranca han organitzat per aquest dissabte a partir de les quatre de la tarda l’onzena edició de la Pluja d’Enxanetes, una activitat consolidada en el calendari de la colla. A les quatre de la tarda s’obriran inscripcions per poder participar a la gimacama, que començarà a les cinc de la tarda a la plaça Milà i Fontanals.
Amb aquesta iniciativa, els Xicots volen apropar el món casteller als infants, oferint-los l’oportunitat de descobrir-lo des de dins, d’una manera divertida, segura i adaptada a totes les edats. La Pluja d’Enxanetes és també una porta d’entrada perquè nens i nenes puguin familiaritzar-se amb els castells i, si ho desitgen, iniciar-se en l’activitat castellera.












