Dijous, 12 de març de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La Societat Coral el Penedès organitza el concert ‘Cantem x l’ELA’ per visibilitzar la malaltia

Aquest diumenge l’Església de Sant Francesc de Vilafranca ha acollit un nou concert solidari a benefici de CatELA, l’Associació Catalana d’Afectats d’ELA.

L’acte ha estat organitzat per la Societat Coral el Penedès, sota la direcció de Carles Farràs. Tot plegat amb l’objectiu de sensibilitzar sobre l’impacte de la malaltia i de recaptar fons per a la seva investigació. Per la seva banda, el president d’El Coro’, Àngel Escolà, parlava de la importància d’actes com aquest per visibilitzar la malaltia.

El concert va comptar també amb la participació del cor Xamusia sota la direcció de Miquel Villalba i Marta Coll. Villalba valorava fins a quin punt és important la tasca dels músics.

L’Esclerosis Lateral Amiotròfica o més coneguda com a ELA és una malaltia neurodegenerativa que afecta el sistema nerviós i als músculs del cos.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: